تجلیل رییس و دبیر FIVB از عملکرد ایران در سال ۲۰۱۸
در جلسه شورای لیگ ملت های والیبال از میزبانی بسیار خوب ایران در سال گذشته از سوی دبیر کل FIVB تجلیل شد و آری گراسا رئیس FIVB نیز بارها به عملکرد خوب ایران و البته حضور تماشاگران که به بازاریابی و موضوع اسپانسرینگ کمک می کند، اشاره کرد و خواهان این شد که این موضوع الگوی دیگر کشورها باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه شورای لیگ ملت های والیبال روز پنجشنبه در سوئیس و با حضور نمایندگان کشورهای حاضر در رقابت ها برگزار شد. مریم حسابی سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون والیبال به نمایندگی از ایران در این جلسه حاضر بود.
حسابی در خصوص علت حضور وی در شورای لیگ ملت های والیبال و مباحث عنوان شده در این جلسه گفت: آقای ضیایی با فرستادن یک خانم به این نشست پیام مهمی را به حاضران در این نشست مخابره کرد و نشان دادند که فدراسیون والیبال ایران همواره به دنبال حفظ جایگاه بانوان است. در این جلسه از میزبانی بسیار خوب ایران در سال گذشته از سوی فرناندو لیما دبیر کل FIVB تجلیل شد. آری گراسا رئیس FIVB نیز بارها به عملکرد خوب ایران و البته حضور تماشاگران که به بازاریابی و موضوع اسپانسرینگ کمک می کند، اشاره کرد و خواهان این شد که این موضوع الگوی دیگر کشورها باشد. همچنین ناظر جهانی حاضر در ایران گزارشی از حضور مناسب خانم ها در ورزشگاه های ایران و افزایش آن نسبت به گذشته داد و این موضوع را اتفاق خوبی قلمداد کرد تا جایی که حتی ایران را به عنوان گزینه مناسبی برای میزبانی مرحله فینال معرفی کرد و گراسا نیز در ادامه ضمن تقدیر از ساخت کمپ مخصوص بانوان برای ایران ابراز امیدواری کرد برای بازدید از عملکرد فدراسیون ایران، به تهران سفر کند.
وی در ادامه افزود: در این جلسه اعتراضات زیادی به سیستم مسابقات که باعث خستگی بازیکنان و هزینه های بالای جا به جایی شده بود، وارد شد اما هیچ کشوری نتوانست راه حل قابل توجهی را مطرح کند و به همین دلیل مقرر شد در جلسات آتی و با پیشنهادات جدید راه حل ها بررسی شود. گراسا در این جلسه در ادامه صحبت های خود خواهان این شد تا کشور با بهترین شرایط و امکانات میزبانی خود را برگزار کنند و همچنین از ایده احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال ایران برای ساخت دانشکده تخصصی والیبال و نگرش مثبت او به این موضوع قدردانی کرد.
حسابی در پایان بیان کرد: در پایان این جلسه گراسا خواهان توجه بیشتر به بازاریابی دیجیتالی، رسانه های دیجیتال و شبکه های اجتماعی شد و از تیم های حاضر در این مسابقات خواست تا با استفاده از قابلیت های این شبکه ها برای ورود هر چه بیشتر اسپانسرها به این رشته تلاش کنند.
اخبار مرتبط
- اولین حریف ایران در دور حذفی جاکارتا مشخص شد
- دو هفته میزبانی برای ایران در لیگ ملت های والیبال 2019
- بازیکنان تیم ملی ب پس از شکست در برابر قطر چه گفتند؟
- نایینی: هر چه در توان بازیکنان بود در زمین گذاشتند
- ایران ب یک – قطر دو؛ پایان کار ساحلی ایران در جاکارتا
ارسال دیدگاه