اهمیت رسانههای اجتماعی برای FIVB و انتصابی جدید
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برای افزایش تبلیغات در رسانه های اجتماعی اقدام به انتخاب سفیر شبکه های اجتماعی در جام باشگاه های جهان کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای جهان از ۲۱ تا ۲۶ آذرماه به میزبانی لهستان برگزار میشود.
دور مقدماتی این رقابت ها در دو گروه زیر برگزار میشود و از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود میکنند:
گروه یک: زاکسا کُژله لهستان، لوبه سیویتانوا ایتالیا، سادا کروزیرو برزیل و بانک سرمایه ایران
گروه دوم: اسکرا لهستان، زنیت کازان روسیه، بولیوار آرژانتین و شانگهای چین
یکی از اقدامات جالب فدراسیون جهانی والیبال در مسابقات جام باشگاه های جهان که در سه شهر لهستان برگزار می شود، انتخاب لیبروی ۳۹ ساله تیم ملی لهستان به عنوان سفیر خبری شبکه های اجتماعی است.
فدراسیون جهانی والیبال برای افزایش تعداد تماشاگران در راستای اهداف ۹ گانه خود در جام باشگاه های جهان، «کریشتوف ایگناچاک» را به عنوان سفیر شبکه های اجتماعی لهستان و به نوعی ناظر وب سایت، توئیتر و فیسبوک FIVB در لهستان انتخاب کرده است که مطالب این شبکه ها به زبان لهستانی ارائه می شوند.
ایگناچاک پیش از این به عنوان گزارشگر والیبال در لیگ والیبال انگلستان انتخاب شده و گویا علاقه خود را برای همکاری با دنیای رسانه با فعالیت در این زمینه نشان داده است.
اخبار مرتبط
- رقابتی نزدیک در هفته دوم لیگ دسته یک
- شهرداری ورامین تنها فاتح سه بر صفر/ نتایج کامل هفته ششم
- تداوم صدرنشینی بانک سرمایه/ هاوش سومین قربانی نارنجیپوشان
- علیرضا نادی تا اطلاع ثانوی محروم شد
- تعداد برد و باختهای پیکان برابر شد/ شهرداری تبریز همچنان روی نوار پیروزی
ارسال دیدگاه