جیمی لوپز: فعالیت رسانهای و تبلیغاتی والیبال ایران جلوتر از FIVB استلیگ جهانی؛ آشنایی با فعالیت مدیر رویدادهای بین المللی
مدیر رویدادهای بین المللی هفته دوم لیگ جهانی در تهران گفت: فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی فدراسیون والیبال ایران جلوتر از فدراسیون جهانی است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در لیگ جهانی امسال علاوه بر ناظر فنی، مدیر رویدادهای بین المللی به کشورهای میزبان لیگ جهانی اعزام می کند.
فدراسیون جهانی والیبال «جیمی لوپز» از هلند را به عنوان مدیر رویدادهای بین المللی هفته دوم لیگ جهانی به تهران اعزام کرده است که وی معتقد است، فعالیت رسانه ای فدراسیون والیبال ایران از فدراسیون جهانی جلوتر است.
این نماینده فدراسیون جهانی والیبال در تشریح ماموریت مدیر رویدادهای بین المللی گفت: FIVB از فدراسیون جهانی فوتبال برای اعزام مدیر الگو گرفته و وظیفه اصلی آنان برند سازی است.
وی با بیان اینکه برند سازی در یک رویداد بین المللی به گونه ای است که مخاطبان از نوع تبلیغات متوجه می شوند که این تورنمنت چه رویدادی است، گفت: به عنوان مثال مخاطبان لیگ قهرمانان فوتبال اروپا وقتی این مسابقات را تماشا می کنند، حتی اگر ندانند چه رویدادی است، از تبلیغات و عملکرد رسانه ای متوجه نام تورنمنت می شوند زیرا در ذهن مخاطبان نهادینه شده است. فدراسیون جهانی والیبال نیز به دنبال برند سازی و اینگونه عملکرد در این رشته ورزشی پر مخاطب است.
جیمی لوپز درباره حوزه نظارت مدیر رویدادهای بین المللی گفت: وظایف متعددی بر عهده آنان است که علاوه بر نظارت بر عملکرد رسانه ای کشورهای میزبان، نحوه میزبانی شامل سازمان دهی دقیق و اعمال تمام مراحل برگزاری یک تورنمنت می باشد. همچنین مدیر رویدادهای بین المللی اطلاعات مورد نیاز برای میزبانی را به کشورهای محل ماموریت انتقال می دهند.
وی با یادآوری اینکه این پروسه در فوتبال سابقه هشت تا ۱۰ ساله دارد، گفت: در والیبال امسال برای نخستین بار مدیران رویدادهای بین المللی اعزام شدند و هنوز در ابتدای راه هستیم.
مدیر رویدادهای بین المللی هفته دوم لیگ جهانی در تهران به مجله منتشر شده از سوی فدراسیون والیبال ایران برای این رقابت ها اشاره کرد و گفت: اینکه این مجله با این کیفیت و به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است، متعجب شدم. پوستر مسابقات نیز بسیار عالی است و نشان از تجربه میزبان در برگزاری این رقابت هاست.
وی تاکید کرد: بخش رسانه ای فدراسیون والیبال ایران فعالیت بسیار خوبی دارد و یک قدم از فدراسیون جهانی نیز جلوتر است. این فدراسیون علاوه بر سایت رسمی فدارسیون به دو زبان فارسی و انگلیسی در شبکه های اجتماعی شامل تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک، توئیتر، یوتیوب و آپارات فعالیت دارد.
دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ از ۱۲ تا ۲۸ خردادماه با حضور ۱۲ تیم صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه های متفاوت و در سه هفته برگزار می شود.
هفته دوم این رقابت ها از ۱۹ تا ۲۱ خردادماه به میزبانی کشورهای ایران، بلغارستان و فرانسه برگزار می شود که تیم های ایران، صربستان، آرژانتین و بلژیک در تهران به مصاف یکدیگر می روند.
فدراسیون جهانی والیبال «لوبور هالاندا» از اسلواکی را نیز به عنوان ناظر فنی این مسابقات معرفی کرده است.
اخبار مرتبط
- لیگ جهانی؛ جدال ایران و بلژیک در شرایطی تقریبا یکسان
- ولاسکو: چند بازیکن را به دلیل مصدومیت همراه نداریم
- گربیچ: هفته دوم در گروه سختی قرار گرفتیم
- سرمربی بلژیک: مسابقه با ایران خاص است
- کولاکوویچ: خوشحالم در هفته دوم میزبان هستیم
ارسال دیدگاه